محصولات صنعتی کاشی مرجان
  • slidebg1
    Nublado
  • slidebg1
    Oxide
  • slidebg1
    Bergamo

ویژگی های کاشی های سرامیکی مخصوص حیاط و پارکینگ

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

از زمان های گذشته تاکنون برای پوشاندن کف حیاط و پارکینگ اغلب از سنگ و کاشی های سرامیکی و موزاییک استفاده می شود ولی چند سالی است که با توجه به مزایای زیادی که کاشی های سرامیکی نسبت به سنگ و موزائیک دارند و به دلیل افزایش قیمت سنگ و مشکلات مربوط به نظافت موزائیک، اغلب افراد از کاشی های سرامیکی مخصوص حیاط و پارکینگ به عنوان کفپوش این محیط ها استفاده می کنند که نه تنها مقاومت بسیار بالایی دارند بلکه نظافت و شست شوی آن ها بسیار راحت می باشد.

از این رو می بایست در هنگام انتخاب کاشی های سرامیکی دقت کرده و محصولی را که مناسب محل مورد نظر می باشد انتخاب نمائید، زیرا اگر طرح کفپوش حیاط مناسب نباشد ممکن است طراحی محوطه حیاط هر چقدر هم زیبا باشد نامطلوب به نظر برسد.

                                              

شرکت کاشی مرجان سال هاست جهت پوشش کف حیاط و پارکینگ ها ، اقدام به تولید محصولاتی با مقاومت بالا نموده است .

شما می توانید با توجه به نیاز و طرح مورد نظر خود از بین محصولات پارکینگی شرکت کاشی مرجان ، محصول شیک و با کیفیتی را انتخاب نمایید.

 

به طور کلی در هنگام خرید کاشی های سرامیکی جهت کف حیاط و پارکینگ باید به موارد زیر توجه شود:

- میزان استحکام کاشی های سرامیکی

این نوع محصولات می بایست استحکام بسیار بالایی در برابر تغییرات ناگهانی هوا، تغییر درجه حرارت دما و ... داشته باشند. به عبارت دیگر سرامیک هایی مانند سرامیک های پرسلان را انتخاب کنید که تحت فشار بالا و درجه حرارت زیاد پخته شده باشند.

بدیهی است در برخی ساختمان ها که حیاط محل پارک ماشین ها نیز می باشد و یا در پارکینگ ها، محصولات مورد استفاده می بایست مقاومت مکانیکی بالایی نیز داشته باشند از این رو شرکت کاشی مرجان محصولات پرسلانی با مقاومت بیشتر از 4 برابر نیز در سبد کالای خود جهت اینگونه مصارف قرار داده است.

- میزان ساییدگی کاشی های سرامیکی

کاشی های سرامیکی کف حیاط و پارکینگ بر خلاف کاشی های سرامیکی که در سالن های مسکونی استفاده می شوند باید میزان ساییدگی بالایی داشته باشند. زیرا این محیط ها یکی از مکان های پر رفت و آمد در هر ساختمان می باشند.

- توجه به میزان لغزندگی کاشی های سرامیکی

میزان لغزندگی کاشی های سرامیکی یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید کفپوس جهت حیاط و پارکینگ می باشد. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید حتما سراغ محصولاتی بروید که میزان لغزندگی آن ها ناچیز یا از لحاظ استاندارد ، مقاومت به لغزندگی آن R11  تا R13 باشد تا احتمال بروز خطر را کاهش دهد.

- میزان جذب آب کاشی های سرامیکی

از آنجایی که محصولاتی که در حیاط استفاده می شوند در معرض برف و باران قرار می گیرند در نتیجه برای دوام و طول عمر بالاتر باید کمترین میزان جذب آب را داشته باشند. کاشی های سرامیکی تولید شرکت کاشی مرجان جذب آبا کمتر از 0.5 % دارند که برای استفاده در محیط های خارج از ساختمان بهترین گزینه می باشند .

 شرکت کاشی مرجان جهت سهولت درامر انتخاب محصولات مورد استفاده در حیاط و پارکینگ ، اقدام به تولید کاشی های سرامیکی  نموده است که علاوه بر دارا بودن ویژگی های بالا ، از لحاظ طرح و رنگ نیز با نمای کلی ساختمان و ویژگی‌های معماری و مصالح آن ارتباط و هماهنگی داشته باشد.

                                   

منبع: MARJANTILE
نویسنده: MARJANTILE
نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.